Sepetim (0) Toplam: 0,00
%20
Android Oyun Programlamaya Giriş - A. Kerim Fırat - Kodlab Yayın Dağıt

Android Oyun Programlamaya GirişOku, İzle, Dinle, Öğren

Liste Fiyatı : 150,00
İndirimli Fiyat : 120,00
Kazancınız : 30,00
9786055201654
460998
Android Oyun Programlamaya Giriş
Android Oyun Programlamaya Giriş Oku, İzle, Dinle, Öğren
120.00
Mobil cihazlar, günlük ve is hayatimizda kapsamli bir yere sahip oldu. Bunun neticesinde yeni is alanlari dogdu. Bilisim teknolojileri alaninda çalisanlar, bu ani ve büyük degisime hizlica adapte olmak için adeta yaristilar-yarisiyorlar. Tüm dünyada oldugu gibi, ülkemizde de yazilim sektörünün önde gelen problemlerinin basinda nitelikli eleman azligi gelmektedir. Bu probleme en büyük sebep olarak yetersiz bilgi kaynagi ve kullanimina isaret ediliyor. Bizlerde bu konuya büyük önem verdik ve sizlere bu kitabi hazirladik.Bu kitapta 2D grafik uygulamalari destekleyen “AndEngine” oyun motoru incelenmistir. AndEngine, Nicolas Gramlich tarafindan gelistirilen açik kaynak projesidir. Kitabin yazim tarihi itibariyle güncel AndEngine sürümü GLES 2.0'dir. AndEngine ile gelistireceginiz uygulamalari tamamen Java programlama dili kullanacaksiniz. Bunun için Java bilginiz en az Java Standart Edition düzeyinde olmali ve temel Android programlama bilgisine sahip olmaniz gerekmektedir. AndEngine oyun motorunu kullanarak gelistirilen birçok popüler oyun bulunmaktadir. Siz de 2D destekli oyunlarinizda AndEngine'i kullanabilirsiniz.• Andengine Oyun Motoru• Android SDK ve Emulatör Kurulumu• Andengine ve Box2D Kurulumu• Andengine Proje Olusturma & Çalistirma• Basegameactivity Sinifi• Alan-Kamera Nesneleri• Camera Sinifi• Boundcamera ve Camerafactory Sinifi• Zoomcamera ve Smoothcamera Sinifi• Scene (Sahne) Sinifi• Camerascene Sinifi• Engineoptions Sinifi• Wakelockoptions, Touchoptions ve Diger Siniflar• Görüntü Olusturma (Resim, Animasyon, Metin)• Texture Sinifi• Textureregion Sinifi• Sprite Sinifi• Animatedsprite Sinifi• Görüntü Objeleri• Line ve Rectangle Kullanimi• Menü Olusturma• Metinsel Objeler• Buildabletexture Nesnesi• Font Nesnesi• Changeabletext Nesnesi• Multi-Touch Programlama• Dokunmalari (Touch) Yönet• Sensörler• Fizik Motoru• Body Sinifi• Contact, Fixture Siniflari• Joint, Revolutejointdef, Linejoint Siniflari• Physicsworld, Physicsfactory Siniflari• Physicsconnector, Physicsconnectormanager Siniflari• Fiziksel Nesneler, Hiz, Agirlik ve Çarpismalar, Eklem Olusturma
  • Açıklama
    • Mobil cihazlar, günlük ve is hayatimizda kapsamli bir yere sahip oldu. Bunun neticesinde yeni is alanlari dogdu. Bilisim teknolojileri alaninda çalisanlar, bu ani ve büyük degisime hizlica adapte olmak için adeta yaristilar-yarisiyorlar. Tüm dünyada oldugu gibi, ülkemizde de yazilim sektörünün önde gelen problemlerinin basinda nitelikli eleman azligi gelmektedir. Bu probleme en büyük sebep olarak yetersiz bilgi kaynagi ve kullanimina isaret ediliyor. Bizlerde bu konuya büyük önem verdik ve sizlere bu kitabi hazirladik.Bu kitapta 2D grafik uygulamalari destekleyen “AndEngine” oyun motoru incelenmistir. AndEngine, Nicolas Gramlich tarafindan gelistirilen açik kaynak projesidir. Kitabin yazim tarihi itibariyle güncel AndEngine sürümü GLES 2.0'dir. AndEngine ile gelistireceginiz uygulamalari tamamen Java programlama dili kullanacaksiniz. Bunun için Java bilginiz en az Java Standart Edition düzeyinde olmali ve temel Android programlama bilgisine sahip olmaniz gerekmektedir. AndEngine oyun motorunu kullanarak gelistirilen birçok popüler oyun bulunmaktadir. Siz de 2D destekli oyunlarinizda AndEngine'i kullanabilirsiniz.• Andengine Oyun Motoru• Android SDK ve Emulatör Kurulumu• Andengine ve Box2D Kurulumu• Andengine Proje Olusturma & Çalistirma• Basegameactivity Sinifi• Alan-Kamera Nesneleri• Camera Sinifi• Boundcamera ve Camerafactory Sinifi• Zoomcamera ve Smoothcamera Sinifi• Scene (Sahne) Sinifi• Camerascene Sinifi• Engineoptions Sinifi• Wakelockoptions, Touchoptions ve Diger Siniflar• Görüntü Olusturma (Resim, Animasyon, Metin)• Texture Sinifi• Textureregion Sinifi• Sprite Sinifi• Animatedsprite Sinifi• Görüntü Objeleri• Line ve Rectangle Kullanimi• Menü Olusturma• Metinsel Objeler• Buildabletexture Nesnesi• Font Nesnesi• Changeabletext Nesnesi• Multi-Touch Programlama• Dokunmalari (Touch) Yönet• Sensörler• Fizik Motoru• Body Sinifi• Contact, Fixture Siniflari• Joint, Revolutejointdef, Linejoint Siniflari• Physicsworld, Physicsfactory Siniflari• Physicsconnector, Physicsconnectormanager Siniflari• Fiziksel Nesneler, Hiz, Agirlik ve Çarpismalar, Eklem Olusturma
      Format
      :
      Kitap+CD
      Stok Kodu
      :
      9786055201654
      Boyut
      :
      15.00x21.00
      Sayfa Sayısı
      :
      304
      Baskı
      :
      2
      Basım Tarihi
      :
      2015-01
      Kapak Türü
      :
      Karton Kapak
      Kağıt Türü
      :
      1. Hm. Kağıt
      Dili
      :
      Türkçe
  • Taksit Seçenekleri
    • QNB Finansbank Kartları
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      120,00   
      120,00   
      3
      43,35   
      130,04   
      6
      22,82   
      136,91   
      9
      15,96   
      143,65   
      12
      12,53   
      150,41   
      Bonus Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      120,00   
      120,00   
      3
      43,35   
      130,04   
      6
      22,82   
      136,91   
      9
      15,96   
      143,65   
      12
      12,53   
      150,41   
      Paraf Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      120,00   
      120,00   
      3
      43,35   
      130,04   
      6
      22,82   
      136,91   
      9
      15,96   
      143,65   
      12
      12,53   
      150,41   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      120,00   
      120,00   
      3
      43,35   
      130,04   
      6
      22,82   
      136,91   
      9
      15,96   
      143,65   
      12
      12,53   
      150,41   
      World Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      120,00   
      120,00   
      3
      43,35   
      130,04   
      6
      22,82   
      136,91   
      9
      15,96   
      143,65   
      12
      12,53   
      150,41   
      Ziraat BankKart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      120,00   
      120,00   
      3
      43,35   
      130,04   
      6
      22,82   
      136,91   
      9
      15,96   
      143,65   
      12
      12,53   
      150,41   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      120,00   
      120,00   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
      9
      -   
      -   
      12
      -   
      -   
Yorum yaz
Bu ürün için henüz kimse yorum yazmamış.
Kapat