Unutmanın Genel Teorisi
Liste Fiyatı :
265,00
İndirimli Fiyat :
209,35
Kazancınız :
55,65
Taksitli fiyat :
12 x 21,87
9786050827736
442916
https://www.okuyanboga.com/unutmanin-genel-teorisi
Unutmanın Genel Teorisi
209.35
Angola bağımsızlığını kazanmadan hemen önce, Ludo yaşadığı apartman dairesinin kapısına bir duvar örer. Burası onun otuz yıl boyunca ayrılmayacağı yuvasıdır artık. Terasında yetiştirdiği birkaç sebze ve yakaladığı güvercinlerle beslenir. Isınabilmek için kitapları, mobilyaları yakar. Ve evin duvarlarını kendi hikâyesiyle kaplar, satır satır işler yalnızlığını.
Ancak dış dünya bırakmaz Ludo'nun yakasını, yavaş yavaş sızar hayatına: Radyoda bir cızırtı, yan daireden bir ses, peşindekilerden kaçan bir adam, ayağına not bağlı bir güvercin. Ta ki bir gün küçük Sabalu, yan binaya kurulan inşaat iskelesine tırmanarak Ludo'nun terasına çıkana kadar...
Angola'nın bağımsızlık öyküsüyle birlikte akan Ludo'nun öyküsü bu, evinden dışarı çıkmayan bir kadının duvarlarında yankılanan gerçek bir hikâye.
J.M. Coetzee ile Gabriel García Márquez'i karıştırın, José Eduardo Agualusa'yı elde edeceksiniz: Portekiz'in Nobel Edebiyat Ödülü için bir sonraki adayı. Alan Kaufman
Sayfalara sığmayan bir hayal gücü. The Irish Independent
Unutmanın Genel Teorisi, okuru ‘kahraman'la ‘kötü adam' arasındaki çizgiyi çekmeye ve tarihle kurgu arasındaki ilişkiyi sorgulamaya davet ediyor. İyi edebiyatın yapması gerekeni yapıyor: Okuru koltuğuna mıhlıyor, bırakıp gitmek imkansız. Maaza Mengiste
Portekizli Fernando Pessoa ve Arjantinli Jorge Luis Borges gibi, Portekizli-Angolalı yazar José Eduardo Agualusa da yarattığı kurgusal dünyalarla oynayan bir hokkabaz... Ortaya koyduğu parçalı türün ustası olan Agualusa polisiye bilmecelerden pastoral betimlere, oradan mekanın yansımalarına başarıyla geçiyor. Ancak onun kalbi hep kahramanlarından yana, - her karakterin hikâyesi okurun içine işliyor, algı ve empati sınırlarını genişletiyor.Star Tribune
Angola'nın en yaratıcı yazarlarından Agualusa, yaşanmış bir olay üzerine kurguladığı bu hikayeyi, ülkenin zorlu geçmişini analiz etmek için en uygun araca dönüştürüyor... O, hiç şüphesiz, Portekizce konuşulan Afrika ülkeleri yazarları arasında öne çıkan ses. Romanın karakterlerinden biri diyor ki ‘İyi bir hikayesi olan insan neredeyse kraldır.' Bu doğruysa, Agualusa kendini kıtasının asilleri arasında görmeli.The Financial Times
Ancak dış dünya bırakmaz Ludo'nun yakasını, yavaş yavaş sızar hayatına: Radyoda bir cızırtı, yan daireden bir ses, peşindekilerden kaçan bir adam, ayağına not bağlı bir güvercin. Ta ki bir gün küçük Sabalu, yan binaya kurulan inşaat iskelesine tırmanarak Ludo'nun terasına çıkana kadar...
Angola'nın bağımsızlık öyküsüyle birlikte akan Ludo'nun öyküsü bu, evinden dışarı çıkmayan bir kadının duvarlarında yankılanan gerçek bir hikâye.
J.M. Coetzee ile Gabriel García Márquez'i karıştırın, José Eduardo Agualusa'yı elde edeceksiniz: Portekiz'in Nobel Edebiyat Ödülü için bir sonraki adayı. Alan Kaufman
Sayfalara sığmayan bir hayal gücü. The Irish Independent
Unutmanın Genel Teorisi, okuru ‘kahraman'la ‘kötü adam' arasındaki çizgiyi çekmeye ve tarihle kurgu arasındaki ilişkiyi sorgulamaya davet ediyor. İyi edebiyatın yapması gerekeni yapıyor: Okuru koltuğuna mıhlıyor, bırakıp gitmek imkansız. Maaza Mengiste
Portekizli Fernando Pessoa ve Arjantinli Jorge Luis Borges gibi, Portekizli-Angolalı yazar José Eduardo Agualusa da yarattığı kurgusal dünyalarla oynayan bir hokkabaz... Ortaya koyduğu parçalı türün ustası olan Agualusa polisiye bilmecelerden pastoral betimlere, oradan mekanın yansımalarına başarıyla geçiyor. Ancak onun kalbi hep kahramanlarından yana, - her karakterin hikâyesi okurun içine işliyor, algı ve empati sınırlarını genişletiyor.Star Tribune
Angola'nın en yaratıcı yazarlarından Agualusa, yaşanmış bir olay üzerine kurguladığı bu hikayeyi, ülkenin zorlu geçmişini analiz etmek için en uygun araca dönüştürüyor... O, hiç şüphesiz, Portekizce konuşulan Afrika ülkeleri yazarları arasında öne çıkan ses. Romanın karakterlerinden biri diyor ki ‘İyi bir hikayesi olan insan neredeyse kraldır.' Bu doğruysa, Agualusa kendini kıtasının asilleri arasında görmeli.The Financial Times
- Açıklama
- Angola bağımsızlığını kazanmadan hemen önce, Ludo yaşadığı apartman dairesinin kapısına bir duvar örer. Burası onun otuz yıl boyunca ayrılmayacağı yuvasıdır artık. Terasında yetiştirdiği birkaç sebze ve yakaladığı güvercinlerle beslenir. Isınabilmek için kitapları, mobilyaları yakar. Ve evin duvarlarını kendi hikâyesiyle kaplar, satır satır işler yalnızlığını.
Ancak dış dünya bırakmaz Ludo'nun yakasını, yavaş yavaş sızar hayatına: Radyoda bir cızırtı, yan daireden bir ses, peşindekilerden kaçan bir adam, ayağına not bağlı bir güvercin. Ta ki bir gün küçük Sabalu, yan binaya kurulan inşaat iskelesine tırmanarak Ludo'nun terasına çıkana kadar...
Angola'nın bağımsızlık öyküsüyle birlikte akan Ludo'nun öyküsü bu, evinden dışarı çıkmayan bir kadının duvarlarında yankılanan gerçek bir hikâye.
J.M. Coetzee ile Gabriel García Márquez'i karıştırın, José Eduardo Agualusa'yı elde edeceksiniz: Portekiz'in Nobel Edebiyat Ödülü için bir sonraki adayı. Alan Kaufman
Sayfalara sığmayan bir hayal gücü. The Irish Independent
Unutmanın Genel Teorisi, okuru ‘kahraman'la ‘kötü adam' arasındaki çizgiyi çekmeye ve tarihle kurgu arasındaki ilişkiyi sorgulamaya davet ediyor. İyi edebiyatın yapması gerekeni yapıyor: Okuru koltuğuna mıhlıyor, bırakıp gitmek imkansız. Maaza Mengiste
Portekizli Fernando Pessoa ve Arjantinli Jorge Luis Borges gibi, Portekizli-Angolalı yazar José Eduardo Agualusa da yarattığı kurgusal dünyalarla oynayan bir hokkabaz... Ortaya koyduğu parçalı türün ustası olan Agualusa polisiye bilmecelerden pastoral betimlere, oradan mekanın yansımalarına başarıyla geçiyor. Ancak onun kalbi hep kahramanlarından yana, - her karakterin hikâyesi okurun içine işliyor, algı ve empati sınırlarını genişletiyor.Star Tribune
Angola'nın en yaratıcı yazarlarından Agualusa, yaşanmış bir olay üzerine kurguladığı bu hikayeyi, ülkenin zorlu geçmişini analiz etmek için en uygun araca dönüştürüyor... O, hiç şüphesiz, Portekizce konuşulan Afrika ülkeleri yazarları arasında öne çıkan ses. Romanın karakterlerinden biri diyor ki ‘İyi bir hikayesi olan insan neredeyse kraldır.' Bu doğruysa, Agualusa kendini kıtasının asilleri arasında görmeli.The Financial Times
Format:KitapStok Kodu:9786050827736Boyut:13.50x21.00Sayfa Sayısı:272Basım Yeri:İstanbulBaskı:6Basım Tarihi:2020-01Çeviren:Sevcan ŞahinKapak Türü:Karton KapakKağıt Türü:2. HamurDili:Türkçe
- Taksit Seçenekleri
- Taksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim209,35209,35375,62226,87639,81238,85927,85250,611221,87262,40Taksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim209,35209,35375,62226,87639,81238,85927,85250,611221,87262,40Taksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim209,35209,35375,62226,87639,81238,85927,85250,611221,87262,40Taksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim209,35209,35375,62226,87639,81238,85927,85250,611221,87262,40Taksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim209,35209,35375,62226,87639,81238,85927,85250,611221,87262,40Taksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim209,35209,35375,62226,87639,81238,85927,85250,611221,87262,40Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim209,35209,353--6--9--12--
Yorumlar (0)
Yorum yaz
Bu ürün için henüz kimse yorum yazmamış.